Magányos farkas

Társkeresés 40 felett

2022. április 29. - Magányos Farkas_

A posztban taglalt "társkeresés" csak komoly kapcsolatokra vonatkozik, az alkalmi dolgok nem tartoznak ide, azok talán majd egy másik poszt témáját adhatják a későbbiekben.

A 40 feletti társkeresés teljesen másként "működik" mint fiatalon. Ebben a korban ugyanis - legyen szó férfiról vagy nőről - már két dolog biztosan kialakul: egy nagy csalódás valaki(k)ben (többnyire válással és bizonyos lelki sérülésekkel átvészelve) illetve valamiféle megszokott életmód, mely nehezen változtatható meg, bárkivel is "jön össze" az illető. Mindkettő probléma lehet a társkeresésben. A válás ugyanis ritkán zajlik ideális módon, legtöbbször a felek megszenvedik és olyan lelki sebeket szereznek, melyek aztán egész hátralévő életükben megmaradnak (bár van természetesen kivétel is). A kialakult életmód pedig 40 felett többnyire egy saját ház vagy lakás mellett egy megszokott életritmust takar, gyerekekkel, szülőkkel, barátokkal, megszokott hobbival és egyéb dolgokkal, melyeket már rettentően nehéz felrúgni egy új társ kedvéért. Egy új "szereplő" először is időt követel, amit valahonnan el kell vonni, másrészt saját szokásokat hoz a kapcsolatba, melyekhez igazodni kell. Csakhogy az alkalmazkodás egy sok éve társtalanul élő ember számára nagyon nehéz dolog és minden egyes magányos évvel egyre nagyobb kihívást jelent.

dating.jpg

Különbséget kell tenni a 40 feletti nők és férfiak helyzete között. A 40-es elvált és komoly kapcsolatot kereső nők tapasztalataim szerint 3 csoportra oszlanak: Vannak a "hobbi-keresgélők" akik számára egyáltalán nem fontos megtalálni az igazit (vagy azt a férfit, aki társuk lehet hátralévő életükre), inkább maga a keresés érdekes számukra, mely változatosságot, kalandokat és megerősítést ad nekik arról, hogy még mindig vonzóak. Többnyire csak egyetlen randit tesznek lehetővé azokkal, akikkel egy-egy társkereső felületen leveleznek, majd miután 1-2 órát flörtöltek velük, konstatálják, hogy "na ez sem felel meg számomra, nem maradok le semmiről, ha passzolom" ... és már lépnek is a következő jelölthöz. Valójában a tökéletest keresik és kizárólag akkor kötnek ki valaki mellett, ha az valóban minden szempontból ideális számukra. Mivel igazából nem fontos és sürgős nekik a társ megtalálása, így megengedhetik maguknak az elhúzódó, évekig tartó keresgélést (vagy annak tudomásul-vételét egy idő után, hogy soha nem lesz már társuk [ami nem nagyon viseli meg őket]).

Második csoportba tartoznak az "egzisztencia-vadászok", akik kimondottan anyagi okokból keresnek társat maguknak, mert kell nekik egy vagyonos férfi, aki anyagilag támogatja őket. Ők azok, akik már a legelső randi előtt puhatolózni kezdenek a férfi anyagi helyzetéről, majd a találkozás alkalmával szemrevételezik randi-partnerük autóját, ruhatárát, karóráját (ékszereit) és a beszélgetés során is abba az irányba terelik a diskurzust, amiből kiderülhet a másik anyagi helyzete. Ha ez alatta van elvárásaiknak, már le is zárják a dolgot; lehet a férfi jóképű és megnyerő, ha csóró, akkor mehet amerre lát.

Végül harmadik csoportba a "bizakodó és naiv idealisták" tartoznak, akik valóban igazi lelki társra vágynak és bár hosszú ideje keresgélnek hasztalanul, mégis bíznak a sikerben (töretlenül). Többnyire Jóindulatúak és kedvesek csak épp szerencséjük nincs, mert valamin mindig elcsúszik náluk a dolog. A kimondottan vonzó megjelenésű nők többsége az első két csoportba tartozik, mert ők tehetik meg leginkább, hogy válogassanak a partnerek között.

Ami a 40-es társkereső férfiakat illeti, itt is három csoport figyelhető meg: vannak a "kalandvágyók" akik ugyan nem alkalmi kapcsolatokat akarnak, de nem is vágynak komoly és hosszútávú ismeretségekre. Egyszerűen a változatosság és az egymás után több kapcsolat kialakítása vonzza őket. A sikeres randik után kapcsolataik többnyire néhány hónaposak de akár több évnyi hosszúságúak is lehetnek. A legjobb megjelenésű és legjobb egzisztenciájú társkereső férfiak tartoznak ide. A második csoportot a "magányos keresgélők" alkotják, akik komolyan veszik a társkeresést, mert tényleg vágynak arra, hogy valakivel megosszák az életüket és valami módon újrakezdhessenek mindent. Tartalmas dolgokra vágynak, valódi érzelmekre, megbízható társra mert nem akarnak egyedül megöregedni és magányosnak érzik magukat. Kitartóan randiznak tehát, noha többnyire a nők első két csoportjába tartozókkal tudnak csak találkozni (a hobbiból társkeresőzőkkel és az egzisztencia-vadászokkal). Végül a harmadik csoportba a "kísérletező, kíváncsiskodók" tartoznak, akik igazából nem tudják mit akarnak, pusztán kíváncsiak a "felhozatalra" és bízva abban, hogy megismernek egy vonzó, szexis nőt, aki bármire kapható, egymás után próbálnak randikat összehozni. Az általuk végül kialakított kapcsolatok többnyire nagyon rövidek, pár naposak vagy pár hetesek csupán.

A 40-es korosztály egy része online felületeken próbál ismerkedni, amelyeken adott menete van mindennek: először képeket nézeget mindenki a potenciális jelöltekről, majd kizárja azokat, akik semmiképp sem tetszenek neki, végül levelezést indít (vagy fogad) azokkal, akik arcra, alakra megfelelnének számára. Ezt a folyamatot követi a hosszabb-rövidebb írásbeli kommunikáció kiteljesedése, melynek során vagy megszakad a kapcsolat (ha egyik vagy másik fél úgy érzi: ellenszenves a levelező-partnerének természete) vagy egy előre megbeszélt randevúval folytatódik. Ezen aztán többnyire eldől minden: ha a találkozón megjelenő másik ember csalódás, akkor lezárul az egész kapcsolat, ha pedig szimpatikus, akkor újabb randevúk következnek.

Ezzel a típusú társkereséssel az egyik gond a túlságos fénykép-központúság, mely kizárja azokat, akik kevésbé fotogének, vagy nem túl szerencsés fotót tesznek fel magukról. A másik gond a "nagyüzemi jelleg", ami azt jelenti, hogy mivel kétszer annyi a férfi társkereső, mint a nő, a hölgyek megtehetik, hogy válogassanak (mégpedig nagyüzemben). Megnézik az életkort, a külsőt, a férfi anyagi helyzetét és már el is döntik a dolgot: ha van fiatalabb, vékonyabb, gazdagabb a kínálatban, akkor annak közeledését fogadják. A belső értékek, a jellem, a műveltség, a színes egyéniség  fel sem merülnek. Ezzel persze mindkét fél veszít, mert ezek a nők ilyen szempontokkal nyilván nem találnak megfelelő társat (bár váltig csodálkoznak ezen), a normális férfiak pedig mellőzve vannak.

Persze nem könnyű jobb rendszert kitalálni és 40 felett szinte csak az online társkeresés marad mint hatékony társkereső eszköz, hiszen a hagyományos módozatok (szórakozóhelyek, spontán helyzetek) inkább a fiataloknál működnek. Egy tanulság azonban akkor is leszűrhető (1-2 évnyi aktív online társkeresés után): a 40 feletti magyar nők túlnyomó része pszichés gondokkal küzd és túlságosan válogat, míg ugyanez a korcsoport a férfiak esetében túlzottan a könnyű kalandokat keresi. Ilyen nehezített "pályán" a komoly és tartalmas kapcsolatokra vágyó társkeresők (mindkét nemnél) óriási hátrányból próbálkozhatnak a pártalálással.  

maganyosfarkas_also.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://maganyosfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr6017818885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szeme közé, laposan! 2022.04.30. 19:43:13

Amit leírtál a nőkről, az nem csak a 40-es,elvált korosztály sajátja. A 30-as és a 20-as is ugyanígy működik, csak több platformon művelik. Amit én óriási hiánynak látok, az a kommunikáció, ill. annak hiánya, az arra való képtelenség. Írni 2-3 sort, aztán annyiban hagyni? Az ilyen mégis mit akar?

Magányos Farkas_ 2022.04.30. 19:45:42

@szeme közé, laposan!: Igen. Sajnos ez valóban gyakori. ... Nick nevedből nem tudom eldönteni, hogy nő, vagy pedig férfi vagy, de én férfiként a női reakciókon is látom ezt. Vagy nem reagálnak az üzenetekre vagy reagálnak de egy-két szóban és egyetlen levélváltás után megszakítják a kapcsolatot. Néha adnak indoklást is, mely szintén szűkszavú és semmitmondó.

Motorogre 2022.04.30. 20:18:51

Érdekes. A poszt kategóriái csak egy lehetséges a sok közül ...
A válogatással (akár hölgy akár úr teszi) nem szabad sok időt pazarolni, mert 60-as korosztályban már hét (= 7) hölgy esik egy keresgélő férfira (ui. nem a mosónők halnak korán, hanem a férfiak) , és ha sikerül is találni egy elfogadható (ejtsd: kevésbé leharcolt) példányt, akkor az egymáshoz alkalmazkodás, a kölcsönös bizalom megteremtése már szinte lehetetlen ... s marad az öregkori magány.

Magányos Farkas_ 2022.04.30. 21:54:29

@Motorogre: Mindez sajnos valószínűleg igaz. De a 40-es és 50-es korosztályok esetében a különböző oldalakon még a férfi társkereső a több, így a nők kedvükre válogathatnak. Ki is használják a túlkínálatot és sorra próbálják, tesztelik a pasikat, mindig a következőhöz lépve.

Burgermeister 2022.05.01. 08:06:16

@Magányos Farkas_: Pontosan, az a ffi aki kinez vhogy es van egzisztenciaja (nem nem milliardok kellenek es sok 10millio) az arat.

Magányos Farkas_ 2022.05.01. 08:52:30

@Burgermeister: A feles kilók, a verda amivel a randira mégy es a munkád eldönthetik a folytatást.

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.01. 11:45:07

Úgy gondolom nem kéne kategorizűlni sm 40 körülieket, sem alatta és felette levőket.

Az ember társas lény, kifejlesztette a beszédet arra a célra, hogy gondolatot cseréljenek. No ezt mostanában elfelejtették. Írásban is lehet kommunikálni, de az nem azonos a szóbeliséggel. Utóbbi sokkal bizalmasabb, meghittebb kapcsolatot alakít ki. Mert beszéd közben a gesztusok, mosolyok stb. sokat alakítanak a két beszélgető személyes kapcsolatán ( kell az a bizonyos kémiai vonzás ). Egy csillogó és sokat ígérő szemet, vagy semmit nem ígérőt az írásbeli kommunikáció nem pótolja.
Unoköcsém kb. 13 éves volt, amikor megkérdeztem hogy áll a lányokkal. Azt mondta sehogy. Tanácsoltam, hogy nem válogasson, hanem beszélgessen. Megfogadta, és egészen szép ismerettségre, és sok barátnőre tett szert, tartós kapcsolatra is.

HRVTH_HRVTH 2022.05.01. 11:45:24

Jól összefoglaltad - abszolúte ezt vagy "ezeket" a helyzeteket /karater formákat találom már jó ideje. Kissé elszomorít....Gyakorlatilag nem érdekel senkit az intelligencia, az értelmes beszélgetés - a "másik fél" - ugy egyszerűen emberként - aki tetszik is mindemellett.....

Buchhalter 2022.05.01. 11:45:48

@Magányos Farkas_: Hehe, túlkínálat? Mert az átlag lusta kimozdulni a szabadba és ott ismerkedni. Az ismerkedés is művészet. Feltételez egy alapfokú intelligenciát. A nők anyagias hülyesége meg már ezer éves dolog. Oké, legyen elvárása,de ő a csini megjelenés mögött mit takar? Egy szex akrobatát az ágyban? Van tapasztalatom, hogy sokszor nem. Az empátia és a kedvesség szintén kevesek velejárója. És haveri körből is hasonló tapasztalatok vannak. Én már lazán állok az ismerkedéshez. Főleg, hogy a 40-50-es női korosztály gyerekkel rendelkezik, ami szintén probléma egy új szereplőnek. A tini és fiatal felnőtt kölykök rettentő önzőek tudnak lenni. Ergo féltik a pénzügyi és kényelmi pozijaikat. Ha meg egy nő az alapján választ, hogy mennyi vagyontárgya van a fickó jelöltnek,semmivel sem különb egy kurvánál. De az a fickó sem egy jellem huszár, aki szintén a pénzt nézi egy nőnél. Ergo ő meg egy strici.

gyurmamix 2022.05.01. 11:46:02

Üdv! 45 vagyok férfi! Szép kocsim van fe nem luxus! Jó a munkám ! Nincs sulyfelesleg ! Edzek minden nap! Mégis nagyon nehéz megfelelő partnert találni! Online sosem próbálnám! Milyen más lehetőség maradt? Jön egy új majd még egy ujjabb! Csalódás csalódás után! Hol lehet ennek vége? Vagy jobb egyedül maradni??

Burgermeister 2022.05.01. 14:15:12

@gyurmamix: pedig online jol lehet ismerkedni
@maganyosfarkas: nem latjak az automat, hidd el hogy nem ez a lényeg

Motorogre 2022.05.01. 14:16:00

@Magányos Farkas_: a "válogatás" végső soron szükséges is, nem elítélendő (ha nem a kihasználás céljával történik) - hiszen egy-két fotó meg 500 karakter nem sokat mond el egy emberről, sőtt: szinte semmit. De lehet a válogatást is korrekten csinálni, pl. az Eukleidészi geometria szabályai szerint ... Csak semmi párhuzamosság !
Azt, hogy van-e un. kémia, csak személyes talin lehet feltérképezni... és még ez is csak igéret....
Akár online, akár klasszikus, a felnőtt társkeresés nehéz dió: mert mást akarnak a felek. A Nő anyagi jólétet, feltétlen elfogadást, saját kocsit, Maldiv-szigeti nyaralást ..azaz hogy az Ő szürke személyét ilyen magasra értékelje a férfitársadalom. A Férfi meg bejárónőt, szakácsnőt, ritkán pótanyát keres elsősorban.
Jobban meg kellene előzni a válást, megőrizni a meglévő kapcsolatokat -. mert sivár világ őszülő hajjal egyedül maradni... nem jók a kilátások.
Ui: az Ezüst pakompart más...., :)

Magányos Farkas_ 2022.05.01. 14:19:10

@Motorogre: Mégis sok az elvált és egyedül maradó 40-es, illetve 50-es mindkét nemnél. Nem tudom hányan maradnak egyedül 40 felett, társat keresve, de én olyan 1 milliós nagyságrendre tippelek. Ők hozzám hasonlóan nem AKARTAK egyedül maradni, hanem sajnos így alakult az életük.

gyurmamix 2022.05.01. 16:17:53

@Burgermeister: melyik oldalon lehet jól ismerkedni??

szaletli 2022.05.01. 19:33:32

Régi kedvencem a duma az anyagias nőkről. Vegyük a fiatal lúzert. Lúzer=retteg az ellenkező nemtől, illetve voltaképp mindentől retteg, de legfőképp attól, hogy bármilyen helyzetben veszít, mert akkor bizonyára öszedől az ismert univerzum. A fiatal lúzer boldogan lengeti a zászlót, hogy minden nő kurva. Ő nem tehet semmiről: azért nem talál nőt, mert a pénzes palik elhappolnak előle mindenkit. Ő erkölcsileg mindenképp felettük áll Ahogy a lúzer idősödik, vagy összeszed valamennyi pénzt, vagy nem. Ha összeszedi, és a pénzéért ilesmire fogékony nőket vesz, boldogan lengeti a zászlót, hogy minden nő kurva. Ő nem tehet róla, hogy hozzá nem illőt választott, hiszen a nők úgyis csak a pénzét akarják. Ő erkölcsileg mindenképp felettük áll. Ha nem szedi össze, boldogan lengeti a zászlót, hgy minden nő kurva. Ő nem tehet róla hogy nincs nője, stb. Ő erkölcsileg mindenképp felettük áll. Az ilyen ember számára voltaképp az a fő, hogy a zászló lobogjon (: (: (: (Fordítva is működik a dolog, "undorító, pinabubus férfiak" feliratú zászlóval.) 40 felett egyébként simán lehet párt találni, a titka ugyanaz, mint 20 évvel korábban: élvezni kell a folyamatot, nem kell kapkodni, nyitottnak, kedvesnek és kommunikatívnak kell lenni, rá kell szánni az időt és az energiát. Veszíteni nem szégyen, sírni se szégyen, magunkat sajnálni évtizedekig: na az szégyen (:

Balogh Zsolt · http://vonattal-termeszetesen.blog.hu/ 2022.05.01. 19:33:59

Régen az volt a ritka, aki agglegény, vénlány maradt. Ma már az a ritka, aki megtalálta az igazit. Álom azt hinni, hogy mi leszünk azok a kevesek.

"Az Egyesült Államok Népszámlálási Irodája szerint 2016-ban az egyedülálló felnőttek az Egyesült Államok lakosságának több mint 45%-át tették ki. E csoport 65 százaléka soha nem volt házas. 2014-ben a Pew Research Center megjegyzi, hogy a fehér, fekete, spanyol és ázsiai amerikaiak közül a soha nem házas felnőttek aránya a feketék között volt a legmagasabb. Ugyanez a tanulmány azt is előrevetítette, hogy az ezredfordulósok mintegy 25%-a nem házasodik meg."

hu.wikipedia.org/wiki/Egyed%C3%BCl%C3%A1ll%C3%B3

Buchhalter 2022.05.01. 19:34:09

@gyurmamix: egyiken se. A képek sokszor nem a valóságot tükrőzik. Sokan csak szórakoznak a levelezgető idegével, idejével. Menj ki a szabadba és spontán ismerkedj.

Magányos Farkas_ 2022.05.01. 19:35:38

@Burgermeister: Nem az autó a lényeg? Nem. Valóban. Hanem a külső, a vékony alkat és az egzisztencia együtt. Ez utóbbit jelzi az autó. Erről ennyit.

Argus_ 2022.05.01. 19:39:50

Az online társkeresésben van 5 alaptétel:

1. A fénykép meghatározza a esélyt a folytatásra
2. Az életkor a megjelenés és az anyagi helyzet egyformán döntő jelentőségűek
3. A legelső randin 90%-ban eldől minden
4. Ha elmúltál 45, akkor a sikeres internetes társkeresés esélye max 10%
5. A gyerekek és exek megnehezíthetik a társkeresést

Bővebben:
keresonaplo.blog.hu/2022/04/08/az_internetes_tarskereses_5_alapigazsaga
...

Billy Hill 2022.05.01. 21:24:08

Ahogy mondani szokás, a mai nők számára már nem csak a külső, hanem a belső is fontos! Azaz bőrülés, nagy kijelző, két/négyzónás digitális klíma stb. ;-)

inebhedj - szerintem 2022.05.02. 06:24:57

Nem értem, hogy jött ki az, hogy több a férfi, így a nők válogathatnak: a 40-50-es férfiak aligha lehetnek többen a 20-50-es nőknél…

Magányos Farkas_ 2022.05.02. 06:27:05

@inebhedj - szerintem: Pedig többen vannak. ... A 40-50 -es férfiak számát szerintem a 40-50 -es (vagyis ugyanolyan korú) nők számával kell összevetni. Igy lenne logikus, nem?

Almandin 2022.05.02. 06:27:58

@Motorogre: Elég szomorú, hogy neked a női társ egy cseléd, valamint azt gondolod, hogy az összes nő anyagi eltartásra hajt, meg luxusnyaralásokra. Ezzel magadról állítasz ki erkölcsi bizonyítványt.

Almandin 2022.05.02. 06:28:36

@Motorogre: Miért kellene megmaradni feltétlenül a saját korosztálynál? Egy negyvenes férfi ismerkedhet a huszonévesektől kezdve egész hatvanig. Annyira nem tetszik, hogy a mai magyar társadalomban szinte elvárás, hogy közel egyidősek legyenek a párok, miközben jó kapcsolat sokszor alakul ki akár 20-30 éves korkülönbség mellett is.

Almandin 2022.05.02. 06:28:54

@Argus_: Nem gondoltad, hogy nem elsősorban online kellene a mai embereknek társat keresni? Járjanak rendezvényekre, üljenek be kávézóba és ne zárkózzanak el az idegenekkel történő beszédbe elegyedéstől. Az online társkeresés egy húspiac. Sok ember, akinek nem elég jó a fotója, kapásból kiesik, a nem netes ismerkedésnél ez kevésbé számít.

Almandin 2022.05.02. 06:29:05

@Magányos Farkas_: Sose szerettem a túl sovány pasikat.

Bandibacsi34 2022.05.02. 06:30:22

"A másik gond a "nagyüzemi jelleg", ami azt jelenti, hogy mivel kétszer annyi a férfi társkereső, mint a nő, a hölgyek megtehetik, hogy válogassanak (mégpedig nagyüzemben). " Ha most tarsadalmi szintrol nezem, a nyugati tarsadalmakban kicsi a ferfihalandosag 1945 ota, ezert a férfiak aranya pont 40 eves korig joval nagyobb es csak ott fordul at a tendecia(40-60 között hirtelen sok ferfi meghal). Egyebkent jopar online tarskereson nem 2:1 hanem 5:1 az arany, mert rengeteg nős vagy idősebb ferfi is fiatal nőt akar. Miota van internet azota a nők erteke felment, mivel nagyobb a valogatasi lehetoseg, ami felturbozta az igenyeket, viszont mas helyeket(szorakozohely stb.) minimalisra csokkentett(oda is a nők elso kategoriaja ment, vagyis akiknek rendszeres önbizalom injekció kell[hallottam egy erdekes történetet, egy 55 eves angol nő eutanaziara ment, miutan mar nem nézték meg a férfiak, es ez sokkolta]. Most mar a parkereses is olyan lett, mint a munkakereses, alberlet kereses vagy a lakaskereses stb stb. Rengeteget (!) meg kell nezni es ez rengeteg időt es energiat vesz el. Gyakorlatilag az nagyon sikeres a nőknél, aki az egesz életét erre teszi fel(az allando keresesre, minden alkalomra stb stb.). Ez viszont pont a munka es egyeb dolgok rovasara megy. Tehat sullyozni kell mi a fontos. Egy igazi varosi ember szamara nem fontos se a partalalas, se a gyerekcsinalas, videken vagy egy nomad tarsadalomban ez elet-halal kerdese volt anno(es sok volt a rokon/unokatestver hazassag is). Egyénileg itt mar leirtak: allando kommunikacio kell, pozitiv személyiség(aki szereti a munkajat, van elete a munkan kívül is, kemenyen bevallalja a dolgokat(a női hiszteriakat, akar gyerekes nőt is), van kiallasa(ez kb. ismeri es kikeruli a mentalis csapdakat, kepes egyedul is megcsinalni dolgokat, ma mar autovezetes az alap, nem fel a szakitastol, nem tűr mas himeket a nője körül(hiaba mutat mast gagyiwood), tervei vannak, hogy mit akar es csinalja is őket a nőtől függetlenül, kepes nemet mondani a nőnek es a főnökenek is, nem munkahely rabszolga. Persze rengeteg embernek ennek csak a fele van meg. A magyar attitűdben meg a munkaalapu tarsadalom van meg, miközben Nyugaton a "here típusú" ferfiak vannak divatban[persze a valosag mas mint Hollywood, valojabanncsak az also osztalyokban van ez]. Az ő lenyegük is az élj a mának hozzaalllas, ami azt jelenti, hogy lehetőleg mindent a nőkeresesnek kell alarendelni, igy a munka sem fontos. Ez lett reklámozva, a nők az lyen ferfiakat keresik "szorakozasra". Ezert nehez komolytalan kapcsolatokat kialakitani, főleg az interneten. Ismerek közép-szlovakiai kisvarosi lanyokat(tanárnő es hasonloak, ismerosi kör) akik mar 40 evesen is inkabb varnak az "igazira" mintsem lejebb adjak a mércét. Ez itthon is megvan, a ferfia is feljebb teszik a mercet, a nők meg 2-3 kategoriaval magukhoz kepest is feljebb!! Mas: helyben kell keresni, felesleges lejarogatni az orszag masik vegebe ha az ember nem szorakozni akar, vagy nem akar majd odakoltozni. Sajnos ez igy van. Egyébként sok volt osztalytarsam azt mondja, hogy 40 felett sokkal könnyebben ismerkedik, mint amikor 20-on eves volt(pedig ma is az anyjanal lakik, de ezt az informaciot nem osztja meg az adott hölggyel).

Argus_ 2022.05.02. 06:33:50

@Almandin: Próbálkoztál már online társkereséssel valamilyen társkereső oldalon? Levelezésekkel, randikkal?

Burgermeister 2022.05.02. 11:22:06

@Magányos Farkas_: Elarulok vmit, sokaig nem tudjak a nok, hogy milyen autom van. A masik, hogy nem kell a kigyurt fitness test sem. Add magad, legyen kisugarzasod es a legfontosabb hogy legyel hatarozott. Es meg vmi, az pedig a pozicionalas.
@gyurmamix: ha piacképes vagy akkor mindegy hogy hol, lehet online es lehet a valo eletben

Burgermeister 2022.05.02. 11:22:19

@Bandibacsi34: Pontosan, konnyebben megy az ismerkedes. Mindket nemre jellemzoen.

csodalámpa 2022.05.02. 11:23:34

A nagy társkeresős játszmában kevésbé sikeres egyedek ahelyett, hogy kicsit magukba néznének, mindig a másik felet fikázzák minden ilyen témájú posztban.
Hogy a rohadt pénzéhes qrvák miért nem dobják magukat hanyatt az első Jenőkének, aki ráír, legyen az mama 45 éves aggszűz pici 150 kilós kisfia.
Hogy a szemét vén trottyok lefölözik a még ruganyos 20-30 éves dekoratív csajokat, mert van rá pénzük.
Pedig lehet, hogy csak az van, hogy az, amit a versenyzőnk gondol, illetve láttatni szeretne magáról, az köszönő viszonyban sincs a valósággal.
Pl. nem nagydarab/teltkarcsú, hanem kövér, nem nagy partiarc, hanem egy szorongó alkesz, a "barátai szerint jófej" - ja, szinte mindenkit szeret a saját anyukája legalább. :)
Nem öncélúan patkánykodom amúgy, én is átmentem ezen, bár aspergeres lévén a magánytól soha nem szenvedtem, inkább csak a környezetem által rám nehezedő elvárástól, hogy miért nem szedek már össze valakit, mert nekem aztán biztos nem lehet jó egyedül. (De.)
Aztán egy közös ismerősünk addig-addig erősködött, amíg 2 éve elmentem egy uszodai találkozóra (no smink, no alakformáló csak a 100% csúnya valóság :D ) a jelenlegi vőlegényemmel, mert az ismerősöm szerint mi majd jól ki fogunk jönni. Annyit vállaltam csak be, hogy edzés után beszélgetek vele egy kicsit, mert úgysem lesz belőle semmi.
Aztán egyre többet beszélgettünk és megkedveltük egymást.
De hozzáteszem, ha nem úgy nézne ki, ahogy (alacsonyabb, cingárabb), akkor nem jöttem volna össze vele, valószínűleg csak barátok lennénk. Nem tudnék férfiként tekinteni egy nálam alacsonyabb, kisebb termetű emberre, ez van. Ahogy egy férfi is, ha viszolyog a kövér nőktől, akkor nem fog kezdeni egy kövér nővel sem, max átmenetileg ráfanyalodni.
Amúgy én sem vagyok egy topmodell alkat, sőt kövér voltam, az ismeretségünk alatt, de nem amiatt fogytam le 25 kg-t. :)

HypocritSlayer 2022.05.02. 11:26:03

>>Vannak a "hobbi-keresgélők" akik számára egyáltalán nem fontos megtalálni az igazit (vagy azt a férfit, aki társuk lehet hátralévő életükre), inkább maga a keresés érdekes számukra, mely változatosságot, kalandokat és megerősítést ad nekik arról, hogy még mindig vonzóak. <<

Mindegyik számára ez a fontos, hiszen genetikailag kódoltak.
Pontosan ezért sminkel, öltözik és tesz meg mindent, hogy minél jobban nézzen ki, mert mindig egy jobbra vár, amit nem szeretne elszalasztani, kortól függetlenül igaz ez, minden nőre. Soha ne arra figyelj, amit mond, hanem arra, amit tesz.

>>Többnyire csak egyetlen randit tesznek lehetővé azokkal, akikkel egy-egy társkereső felületen leveleznek, majd miután 1-2 órát flörtöltek velük, konstatálják, hogy "na ez sem felel meg számomra, nem maradok le semmiről, ha passzolom" ... és már lépnek is a következő jelölthöz.<<

Minden férfi ezt tenné, és a férfiak felső 5% is ezt teszi, mert megengedheti magának, ugyanis olyan a nagy az iránta való kereslet, hogy válogathat, mindig vannak új jelentkezők.

>>Valójában a tökéletest keresik és kizárólag akkor kötnek ki valaki mellett, ha az valóban minden szempontból ideális számukra.<<

Régi szabály, hogy egy nő "mindig megelégszik a számára elérhető legjobbal" és állandóan tesztel , hogy van-e jobb lehetősége. Ha igen akkor vált, ha nem akkor marad. Ha viszont az éppen aktuális "mór megtette a kötelességét", jelentsen ez bármit a nő számára, és ha a "villanykapcsoló hatás" beüt, akkor nagyon hamar megszabadul a "ballaszttól", ha ez nem okoz drasztikus életszínvonal csökkentést.,

>>Mivel igazából nem fontos és sürgős nekik a társ megtalálása, így megengedhetik maguknak az elhúzódó, évekig tartó keresgélést (vagy annak tudomásul-vételét egy idő után, hogy soha nem lesz már társuk [ami nem nagyon viseli meg őket]).<<

40 fölött már a klasszikus cél, mármint a család kizárt, így a férfiak egy jó "minőségű"(korához képest, letagadhatna stb.:), és minél problémamentesebb dugópajtást keresnek, a nők pedig annak az illúzióját, ami kb 35 éves korukig meg is volt a valóságban, hogy "értékesek".

Ezért a 40-es nőkre az 50+-osok érdeklődnek, meg azok, akik már nem, vagy soha nem akartak gyereket, illetve azok a fiatalok, akiknek ez önbizalom "boost"-ot jelent, pár alkalomra.

>>Második csoportba tartoznak az "egzisztencia-vadászok", akik kimondottan anyagi okokból keresnek társat maguknak, mert kell nekik egy vagyonos férfi, aki anyagilag támogatja őket. <<

Nem, ez ugyanaz a csoport:), mivel a számára ideális, genetikailag jól megáldott férfiak látókörébe be sem kerül, ezért, mivel pontosan tudja, az iránta való nagyfoku kereslet során, hogy itt nem rózsaszín ködbe burkolózó "szerelmi mámor" fog létrejönni, hanem kőkemény megalkuvás részéről, ezért szeretne minél drágábban elkelni, ha már szolgáltatnia kell érte, mert úgy még a szolgáltatása is kellemesebb, ha egyéb örömmel tudja magát kárpótolni.

>>Ők azok, akik már a legelső randi előtt puhatolózni kezdenek a férfi anyagi helyzetéről, majd a találkozás alkalmával szemrevételezik randi-partnerük autóját, ruhatárát, karóráját (ékszereit) és a beszélgetés során is abba az irányba terelik a diskurzust, amiből kiderülhet a másik anyagi helyzete.<<

Ők azok, akik jobban néznek ki az átlagnál, akik már alfaözvegyek, de nem hülyék, és keresik azt a státuszt és egzisztenciát, amiért még hajlandóak "eladni" magukat, amiért nekik "megéri" megalkudni, ugyanis a számukra "ideálisoknak" már "nem pályák" .

>>Ha ez alatta van elvárásaiknak, már le is zárják a dolgot; lehet a férfi jóképű és megnyerő, ha csóró, akkor mehet amerre lát.<<

Merthogy ez általában oximoron, mármint hogy "jóképű és megnyerő"(vagyis szexuálisan vonzó) és ezzel egyidőben csóró, az minimum azt jelenti, hogy lúzer, de hogy valami gáz van vele, az biztos.

Ezeket a "kategóriákat" viszont mindig az adott kontextusában lehet csak vizsgálni, mert ezeknek a 90%-a relatív fogalmak, az két adott illető húspiaci értéke, a köztük levő szintkülönbség és az egymáson kívüli lehetőségek adta koordináta-rendszerben lehet ezekről értekezni, ugyanis az általánosítás biztos, hogy tévútra vezet.
Nincs olyan, hogy egy "átlagos nő", vagy "átlagos férfi". Az ezekből levezetett okosságok mindig fals eredményt hoznak a gyakorlatban, mindig.

HypocritSlayer 2022.05.02. 11:27:11

folyt.2

>>Végül harmadik csoportba a "bizakodó és naiv idealisták" tartoznak, akik valóban igazi lelki társra vágynak és bár hosszú ideje keresgélnek hasztalanul, mégis bíznak a sikerben (töretlenül). <<

Te ugyan arról a csoportról beszélsz, csak azon belül az adott egyed más "szegmenseiől":)
Mert amiket felsoroltál, az minden nőre igaz, csakhogy a valós értéke és a gyakorlatban fellelhető lehetőségei behatárolják, hogy melyik szegmensben kb. mennyi és milyen minőségű "keresnivalója" van és milyen sikerrel.

>>Többnyire Jóindulatúak és kedvesek csak épp szerencséjük nincs, mert valamin mindig elcsúszik náluk a dolog. <<

Persze, mert azok az alfaözvegyek, akik még ráadásul hülyék is, nem tanulnak semmiből:)

>>A kimondottan vonzó megjelenésű nők többsége az első két csoportba tartozik, mert ők tehetik meg leginkább, hogy válogassanak a partnerek között.<<

Ez engem nagyon meglepett:)

>>Ami a 40-es társkereső férfiakat illeti, itt is három csoport figyelhető meg: vannak a "kalandvágyók" akik ugyan nem alkalmi kapcsolatokat akarnak, de nem is vágynak komoly és hosszútávú ismeretségekre.<<

Gyakorlatilag mindegyik ilyen lenne, ha megengedhetné magának:), de ez csak nagyon szűk szegmens, és végig is kúrják a repertoárt:)

>>Egyszerűen a változatosság és az egymás után több kapcsolat kialakítása vonzza őket. <<

Azon kevesek, akikre "ragadnak a nők", akiknek nem vagy minimális árat szabnak a dugásért, mert olyan minőségi különbség van szintben, hogy önként, dalolva, még így is megéri. Ezek viszont tényleg elenyésző mennyiségben fellelhetőek, bár a legkeresettebbek, ezért is tehetik meg azt, amit szeretnének:)

>>A sikeres randik után kapcsolataik többnyire néhány hónaposak de akár több évnyi hosszúságúak is lehetnek. <<

Mert ezekben a ritka esetekben nem a nő dönt, hiszen ő is versenyzik érte, neki jobban kell:)

>>A legjobb megjelenésű és legjobb egzisztenciájú társkereső férfiak tartoznak ide. <<

Beszarás, hogy ez mekkora véletlen:)

>>A második csoportot a "magányos keresgélők" alkotják, akik komolyan veszik a társkeresést, mert tényleg vágynak arra, hogy valakivel megosszák az életüket és valami módon újrakezdhessenek mindent. <<

Ja, ez az "összes többi", aki a lehulló maradékért teper, és kurva sok pénzébe kerül fajlagosan, többe, mintha rendszeresen kurvázna, meg külön bejárónője lenne:)

>>Tartalmas dolgokra vágynak, valódi érzelmekre, megbízható társra mert nem akarnak egyedül megöregedni és magányosnak érzik magukat.<<

Persze, meg dugni nem akar:).
Vagyis ha pl. egy rusnya és /vagy dagadt nő odavan érte, és "megbízható" (vagyis csak ő dugja biztosan és a nő nem ácsingózik mellőle a hipergám ösztönei miatt), akkor minden happy?:)

Ugyanazt az önbecsapást gyakorolják ezek a férfiak is, mint az "ekézett" nők, csak pepitában:)

Kérdés, hogy magukon kívül ezek a "férfiak" kit akarnak átverni?

>> Kitartóan randiznak tehát,<<

Mint Szása, aki a hűtőgépgyárban dolgozott, és hiába lopta egyenként haza az alkatrészeket, mikor otthon összerakta, mindig egy tank jött ki belőle:)

>> noha többnyire a nők első két csoportjába tartozókkal tudnak csak találkozni (a hobbiból társkeresőzőkkel és az egzisztencia-vadászokkal). <<

Ha tényleg ezek a lehetőségei annak a konkrét férfinak, akkor sokkal szerencsésebb, mint a 80%!

A valóság inkább az, hogy ez is csak egy szokásos önbecsapás, mert az első két "csoport" max a felső 20%-nyi "krémmel" hajlandó egyrészt szóba állni, nemhogy randira menni!.

Olasz Bazsa 2022.05.02. 11:28:13

Az internetes társkeresőknek az a lényege, hogy mindenki nézeget mindenkit, de senkinek nem elég jó senki sem.
Persze mindenkinek van egy olyan szomszédja, akinek az unokatesója a netről jött össze valakivel, természetesen. De ha szemtől szembe kérdezel meg valakitől társkeresős tapasztalatát, valahogy mégis a panaszt meg a kiábrándultságot hallod.
Ez a netes keresősdi csak első hallásra tűnik jó ötletnek, valójában totál működésképtelen.
Ja bocs, nem. Az üzemeltetőknek, akiknek az előfizetésed és a reklámbevételek a zsebükben landolnak, mást mondanak. Nekik "működik".

Magányos Farkas_ 2022.05.02. 11:29:32

@Olasz Bazsa: Teljesen igazat adok neked. Másfél évnyi online randizgatás után. ... De mégis folytatja az ember, a remény miatt.

Almandin 2022.05.03. 12:02:42

@Argus_: Kb. 10 éve igen, tehát a mai helyzetről már nincsenek tapasztalataim. Manapság már ez túlfejlődött, amit olvastam róla, az a baj, hogy nagyüzemi jellege lett, az emberek egy fotó alapján ítélnek, stb. Szerintem nem jó ez a tendencia. Sokan máshogyan már nem is tudnak ismerkedni. A netes társkeresés régen inkább a gátlásosabb embereket vonzotta, akiknek nehéz megszólítani valakit. Ma már valószínűleg dominánssá vált a társkeresésben, ami nem jó. Lehet azt is látni, hogy az emberek nagy része teljesen a neten él. Ülnek a buszon és nem néznek ki az ablakon, nem néznek nagyon másokra, csak a telefonjukat bámulják. Szexuális életet egyre inkább a netes pornó segítségével élnek, főként maszturbálás formájában. Ez elidegenedéshez vezet és ahhoz, hogy lehet, hogy nincs messze az idő, amikor már csak neten illik majd ismerkedni.

indy0311 2022.05.03. 12:02:57

Az online társkereséssel az a baj, hogy minden fordítva működik, mint az offline térben. Az utóbbi esetében az ember van valahol, ahol egymásba botlik valakivel. Beszélgetnek, többször is egymásba botlanak, kíváncsiak egymásra, ismerkednek. Jól érzik magukat együtt, és egymást jobban megismerve vonzalom alakul ki (még ha alapvetően külsőleg nem is ideális a másik), és már nemcsak spontán találkoznak, hanem esetleg randiznak is, stb..stb. Vagy, első látásra van már vonzalom, és randiznak, egymásba szeretnek (bár ez inkább fiatalabb korra jellemző). Van idő, van kíváncsiság, érdeklődés egymás iránt. Ha az offline térben személyesen beszélgetsz valakivel, nem történik olyan, hogy a beszélgetés kellős közepén minden előjel és szó nélkül eltűnik a másik, nem válaszol, neadjisten, eltűnik, mint szürke szamár a ködben.
Az online térben ezzel szemben mi van? Ha a fényképed nem jó, máris mész a levesbe. De ha jó képet teszel fel, amin ki vagy sminkelve vagy szűrőt használsz, nem látja a férfi, milyen is vagy valójában, akkor az a baj, mert amikor találkoztok, megvádol, hogy régi volt a kép vagy rosszabb a valóság. Ha nem teszel sminket, hanem natúrban tolod, amilyen vagy normálisan, akkor rögtön ikszel is kifelé, akkor az a baj. Ha három mondatban nem tudod velősen leírni, milyen vagy (őszintén....ez hogy is volna lehetséges?), esetleg ha nőként van rajtad súlyfölösleg, megintcsak mehetsz a levesbe. Lehetsz amúgy akármilyen energikus, mozgékony, jó az ágyban, humoros, értelmes...ha elhíztál, nem sminkelsz, így jártál, az értéked nulla. Az online térben a külső mindent visz. Ha netán még így is rádír valaki, akkor jön a következő kör: intimfotót küld kéretlenül/ghostingol, mert nyilván egy nálad jobb visszaírt neki/közli, hogy ő kötetlen kapcsiban gondolkodik (ezzel a kifejezéssel)/egyszerűen nem kíváncsi, semmit nem kérdez, és a beszélgetés elhal magától. Tulajdonképpen az online társkeresés során el sem juttok odáig, hogy ténylegesen ismerkedjetek, nincs idő a vonzalom kialakulására, az egész olyan iszonyú gyors. Egy csomó ember elmegy olyan valaki mellett, akár egy szó nélkül, akikre elsőre talán nem gondol potenciális partnerként, de aki simán az lehetne.
Az offline térben nagyobb esélyét látom annak, hogy nem kilóra, centire vagy évre mérik egymást az emberek, csak ott meg nehezebb alkalmat találni. De igazad van @Magányos Farkas, hogy a remény hal meg utoljára.

Infomaniac 2022.05.03. 12:03:52

@Olasz Bazsa: én nem panaszkodok egyáltalán. Jó lenne már egy tényleges társat találni, de nem könnyű. Viszont közben legalább jól szórakozok :).
Én egyik női kategória sem vagyok igazán. Vagy mind egyben.
Egzisztencia-vadász nem azért vagyok, hogy én kapjak belőle, hanem azért keresek jó egzisztenciájú pasit, hogy ha el akarok menni étterembe vagy wellnessbe, ne én kelljen mindig fizessem az egészet, akkor nem nézném férfinek. Utazni is szeretnék, de csak a magam részét fizetni.
Emellett egy intelligens, nagyjából sikeres pasit keresek, aki értelmezni tudja, amit mondjuk mesélek a napomról, meg hogy milyen szorgalmasan dolgozni, meg amikor elfáradok munkában. És ha ez igaz rá, akkor óhatalan, hogy van némi egzisztenciája..

Infomaniac 2022.05.03. 12:04:24

@Almandin: Igen, a fotó fontos. De sokszor tök igénytelenül elkészített képeket tesznek ki a pasik. Ha ebben igénytelen önmagára, akkor igénytelen lehet a nőjére is, meg egyáltalán arra, hogy társat találjon és akkor kösz, de nem szeretnék a célcsoportja lenni.
Most már próbálok néha konstruktív kritikákat megfogalmazni. Pl hogy úgy tűnik, érfelvágáshoz keres társat, nem kellemes időtöltésre, olyan komor képet vág mosoly helyett..

Andy73 2022.05.03. 12:04:34

Ismerkedni nem olyan nehéz, főleg virtuálisan, de ha komoly kapcsolatra vágyik valaki, az már fiatalabb korban sem könnyű. Éppen ezért fontos és érdemes akkor beletenni a kellő energiát, hogy jól válasszon az ember és tartós legyen a kapcsolat, legalábbis ha arra vágyik valaki, családra és gyerekre. Egy negyvenes férfinak erre még jó esélye lehet, egy nőnek már sokkal kevesebb. Persze ha már vannak gyerekeik, csak elváltak, az tovább bonyolítja a helyzetet.

Kyria 2022.05.03. 12:05:04

@Magányos Farkas_: Pár példaeset, esetleg? Annyira kíváncsi lennék, hogy a nők mivel szúrják el? Ezeken az oldalakon egyébként nem kell megadni a "paramétereket", mármint kor, iskolai végzettség, érdeklődés, illetve nem kell legalább pár sort írni, hogy kit keres az illető, meg fényképet csatolni? Tudom, az nem pótolja a személyes benyomást, de mégis valamennyire előszűrésnek csak jó lehet. És aztán? Hol megy félre a folyamat?

Andy73 2022.05.03. 12:05:23

@Magányos Farkas_: mindenki válogat, ez természetes. Az idő viszont neked dolgozik, hiszen a középkorú férfiak sokkal kaposabbak, mint a középkorú nők. Egy középkorú férfinak még lehet fiatalabb társa is, és akar meg új családja, gyerekei is, egy negyvenes nőnek viszont már sokkal kisebb esélye van erre.

Infomaniac 2022.05.03. 12:05:29

@HypocritSlayer: igen, a túlzott általánosítás butaság.
De még a vonzóságot sem lehet általánosítani, voltak pasijaim, akik szerintem igencsak vonzók voltak, a barátnőim többsége meg bottal sem piszkálta volna meg őket. Én meg a férjeik többségét :) Szerencsére sokszínű a világ.

Motorogre 2022.05.03. 12:05:34

@Almandin: tudod én egy 50+ dögös, jól szituált nő vagyok, és bizony a 30+ kertészlegények érdekelnek ... tűzoltó is jöhet ! Részedről OK így ?

Motorogre 2022.05.03. 12:05:53

@Magányos Farkas_: igen, lehet egy millió .. és ez ma már társadalmi szintű probléma. Pl. az idős egyedülállókat el kell látni szociális szolgálatoknak, karitatív szervezeteknek, no és a magány súlyos betegség (a covidnál ez előtérbe is jött) ami jelentősen rövidíti az életet is.
Régen volt egy közmondás, a férfiaknak címezve: Ha nem nősülsz meg úgy élsz mint egy Király ... de úgy halsz meg mint egy kutya.
Hajdan a gazdasági kényszer (v.ö. Illyés Gyula művei) is együtt tartotta a családokat, megtanulták kezelni a konfliktusokat és együtt öregedtek meg, jóban-rosszban kitartottak (mert kellett...) egymás mellett. Ma már nem: a jómód, a függetlenség és az önértékelés hiánya miatt meggondolatlanul beadják a válópert ... és utána marad a keserű magány, keresgélés ... reménytelenség. Tisztelet a kivételnek.

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.03. 12:05:57

@gyurmamix:

Póbálj meg az új ismerősökkel csak bszélgetni, mindenről, és majd alakul a helyzet.

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.03. 12:06:06

@Almandin:

Pedig lehet, hogy egy túl sovány nagyobb élvezetet nyújtana, csak nem mered kipróbálni? Az alkat semmit nem határoz meg. Az egyéniség nem az alkattól függ. Ismerek nagyon sovány tudóst, aki közel ötven éve él feleségével békében, boldogságban.

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.03. 12:06:09

@csodalámpa: "Aztán egyre többet beszélgettünk és megkedveltük egymást."

Gratulálok, és köszi, hogy igazolod az állításomat, miszerint beszélgetni, beszélgetni.

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.30. 11:47:44

@Andy73: "Egy negyvenes férfinak erre még jó esélye lehet, egy nőnek már sokkal kevesebb. Persze ha már vannak gyerekeik, csak elváltak, az tovább bonyolítja a helyzetet."

No ez a szemlélet a baj gyökere.
Megnőtt a gyerek, kikéri magának, hogy neki joga van, akkor a szülő miért nem meri kikérni magának, hogy neki is van 40 annyi évesen joga?

Almandin 2022.05.30. 11:47:51

@látjátok feleim szümtükkel: Nem próbálom ki, mert van párom, aki inkább sovány, de nem betegesen és izmos, férfias. Elhiszem, hogy a vonzerő nem elsősorban ezen múlik. Én is inkább a belső tulajdonságok alapján tudok valakihez vonzódni. Voltam már szerelmes kissé csúnyácska férfiba is. Viszont ha valakinek zörögnek a csontjai, az már nem vonz, ugyanígy a hájpacni alkat se. De ha egy férfinak pláne 30-40 felett van egy kis pocakja, az nem zavar, kisebb túlsúly se, lehet valaki mackós alkatú is, ha a személyisége vonz, bele tudok szeretni. Általában a nagyon sovány és a nagyon kövér test komoly betegséget vagy arra való hajlamot takar, az ember ösztönösen nem vonzódik hozzájuk. Pl. nőben Céline Dion régebben vékony volt, de szép, mostanában zörögnek a csontjai, össze van aszalódva, látszik, hogy nem egészséges.
eztnezdmeg.com/csontsovanyra-fogyott-celine-dion-rengetegen-aggodnak-erte/
Itt lehet látni, fiatalon vékony, de nem betegesen sovány nő volt, kifejezett szépség:
www.blikk.hu/sztarvilag/sztarsztorik/egy-eleten-at-tarto-szerelem-tortenete-megdobbento-titkok-celine-dion-hazassagarol/n84rvfb

gyurmamix 2022.05.30. 11:47:56

@látjátok feleim szümtükkel: hello! Ezt nem olyan könnyű kivitelezni! Ugyanis külföldön élek már kb 10 éve! Külföldi barátnőt nem igazán szeretnék már a közös anyanyelv miatt is! Az itteni magyarok között sok lány kupiba dolgozik v dolgozott! Ilyenbe nem szeretnek belefutni!

Almandin 2022.05.30. 13:43:56

@gyurmamix: Te jó ég, merrefelé élsz, hogy annyi a prostituált arra?

octy 2022.05.30. 14:14:32

@Almandin:
"Sose szerettem a túl sovány pasikat."

Ritka kivétel vagy akkor. Sosem voltam vékony, már 5-6 évesen sem. Ez van. Ha elkezdek nagyon lefogyni, saját magamtól is megijedek a tükröt nézve, annyira sz.rul nézek ki. És nem csak szerintem, hanem ismerősök, kollégák szerint is.
De így leshetem, ki válaszol a társkeresőn. Csak kamu profilos csalók írnak rám meg az 50+ korosztály néha. Ha én kezdeményezek, választ sem kapok.

Almandin 2022.05.30. 20:32:50

@octy: A kóros soványságra értettem, a párom is soványabb alkat, de izmos is. De ha valaki csont és bőr, gyenge, izomtalan, az betegségre utaló jel. A végletek azok, amik kórosak. Ha te nem vagy extrém elhízott, akkor valószínűleg ez még nem kizáró ok, túlsúlyos embereknek is van párjuk. Nyilván, ha lefolyik valaki a székről, az már más. Gondolom, te nem ennyire vagy kövér, mint a fotón háttal ülő férfi:
divany.hu/testem/2010/09/19/egyre_tobb_a_kover_ember/

CicuDzsicu 2022.05.30. 23:34:44

Negyven év után, érett, erős jellemű ember már belátja magáról, hogy mennyit ér. Milyen érzelmi igénye van, milyen anyagi tartást ért el, milyen céljai vannak, mit valósított meg, mire vágyik még.
Képes látni magát úgy is, hogy a társ, akire igénye van, milyennek ismerje meg, mennyire elég önmaga saját ideáihoz? Meg tudja ítélni magáról, hogy eléggé erős az elképzeléseit megvalósítani?
Huszonévesen kísérletező, kalandos, és ez a játékosság jó, ha nem veszik el, akkor még szórakozhat társkeresőkön, középkorúan, akár idősen is. De az igény kifinomultabb, beérik, koncentrálódik, a huszonéves játékos ösztönösebbé válik - jó esetben.
Egy érett, magányos negyvenes magába szállt és átértékelte eddigi történetét.
Mindenki egyéniség, egyedi, nincs általános megoldóképlet arra, hogyan találja meg a társát!
A magány valójában gyógyír a gőgre.
Aki ebbe belekeseredik, az még nem ismerte be mulasztásait és nem is meri képességeit megélni. Az eddigi harcok, veszteségek, önzés vezet a magány érzéséhez.
A "Magamban vagyok" állapota jó, az nem magányosság. Aki hazudik magának, képmutató a külvilágnak, zavarosban "halászik". Mástól várja maga megoldásait - az csak paktum lesz, a szokásos kudarccal a végén!

Aki őszinte magához, mindegy milyen módszerrel, megtalálja a társát.
Szeret élni, élvezni, és elbírja önmaga élettörténetének felelősségét.

Olyan jó, amikor ez a történet egy szerető ember figyelmében válik teljessé.
süti beállítások módosítása